Hoppa till huvudinnehåll
admin
Senast inloggad: 2024-04-29 - 14:57
Trilskande Nexus system.

Pär Sköld:

Hej! Jah har ett Nexus system med En Multi XL display, remote control och givare vind/logg/ekolod/kompass som inte går att styra med remote control. Efter att fått error 03 har jag gått igenom alla kontakter i systemet det som nu händer är vid start upp är: 1. auto initiering som i de flesta fall inte lyckas och genererar error02. 2. Om auto initieringen lyckas så genereras error 03 och så startar systemet om igen eller logg/ lod visas 3. Jag har ett Multi XL instrument det går ej att styra från remote kontrollen. Logg & lod visas Börjar misstänka att ID numret för Multi XL kolliderar/kan ej hittas. har re-initialiserat systemet men det har ej hjälpt. Om det är kontakt problem vad är det mest sannolikt lokaliserat i nätverket. Jag behöver ledtrådar för hur jag skall gå vidare för att lösa problemet! Timmarna rinner iväg utan resultat Hälsningar/Pär

Hasse Svedberg (ej verifierad)
Senast inloggad: 2024-04-29 - 15:14

Hasse Svedberg:

Hej! Har du prövat med att lägga till utrustningarna en efter en efter det du re-initialiserat. Det finns väl också flera programeditioner. Om du inte pratat med Silvas support, gör det!