Hoppa till huvudinnehåll

Vårkampanj för att locka nya medlemmar

Svenska Kryssarklubbens kampanj för att värva nya medlemmar är i gång. Årets kampanj pågår hela maj och visas på Facebook och Instagram.

Kampanjen består av ett antal videofilmer där några av våra befintliga medlemmar berättar om varför de är medlemmar, för att på så sätt locka andra till medlemskap. Från annonserna på Facebook och Instagram kan man klicka till en webbsida där det mer i detalj informeras om vad ett medlemskap ger dig som fritidsbåtsägare, samt till ett förmånligt medlemserbjudande.

Kryssarklubben köper annonsplats på Facebook och Instagram för att nå ut utanför den grupp som redan följer Kryssarklubben på sociala medier, samt som redan är medlemmar. Dock kommer våra medlemmar också att se annonserna i sitt flöde, då inställningar i Facebook och Instagram så klart inte tillåter att man exkluderar medlemmarna från att se annonserna. Det är dessutom en poäng med att våra medlemmar ser annonserna, då kan medlemmarna, om de vill, sprida budskapet vidare.

Det är tredje året i rad som Svenska Kryssarklubben annonserar på Facebook och Instagram, som är en kostnadseffektiv kanal för att nå ut med budskap och locka till köp – i detta fall av medlemskap i Svenska Kryssarklubben.

Se filmerna som visas på Facebook och Instagram här:

Frida Johansson
Frida Johansson

Maria Månsson
Maria Månsson
 

Claes Redin
Claes Redin
 

 

Familjen Veber
Familjen Veber

 

 

Dela i sociala medier